2012. március 24., szombat

;FONTOS!!!!

Sziasztok! Tudom nagyon sokáig elhanyagoltam ezt az oldalt. De volt okom rá. Összekellet szednem magam,lelkileg ami nem kis munka és még most is megingok. Rengeteget gondolkoztam az oldalon,hogy mi legyen a sorsa. És úgy gondoltam folytatom az írást! Mert szeretek,írni és sokat jelentett nekem régebben is. Tényleg nehezen tudtam dönteni,mert még mindig össze vagyok törve,lelkileg. Kívül mutatom milyen erős vagyok,de valójában ez csak álca. Visszatérve at íráshoz. Köszönöm azoknak akik,hittek/hisznek bennem. Remélem megértitek!! Tényleg sajnálom. De rengeteg idő kellett nekem mire "összekaptam" magam. Még mindig van mit. Szóval remélhetőleg a jövőhét folyamán hozom a következő fejezetet! Köszönöm,hogy kiálltatok mellettem és,hogy hisztek bennem!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök hogy visszatérsz, hiányoztál. Jó olvasni hogy egy ilyen szörnyű dolog után is próbálsz erős lenni, nem sokan képesek rá.
    Jaj! Olyan jó megjegyzést írni, kicsit fáj már hogy abba hagytam a blogolást, jó ez a nosztalgia. Már várom hogy hónapok óta a te fejezeted legyen az első, amit blogon olvasok. Mindenképpen elfogom olvasni a következő részt, és remélem sikerül majd a teljes lelki felépülés, habár tudom hogy egy ilyen trauma örökre megváltoztatja az embert.
    Szívből örülök a visszatérésednek! :)

    VálaszTörlés
  2. Sya!
    Én is örülök hogy vissza jössz. Nagyon régen nem olvastalak már kíváncsi leszek mi lesz a következő fejezetbe. Jó tudni hogy mennyire erős vagy mivel talpra állsz és folytatod az eddigi életed amennyire tudod lelkileg.

    VálaszTörlés