2011. június 24., péntek

12.fejezet

Arra ébredtem,hogy fázom. A lég kondi épp hűtötte a szobát. Felálltam az ablakhoz mentem,és elhúztam a függönyt. Kint korom sötét volt,de azért a fiatalok járkáltak kinn. Unalmamban visszadőltem az ágyra. Nem voltam fáradt,így aztán elmentem a fürdőszobámba,hogy lezuhanyozzak. Előtte kivettem egy farmer térd nadrágot és egy sárga pántos felsőt. Miközben zuhanyoztam,az agyam csak Edward körül keringtek. A könnyeimet,visszatartottam ami nem ment könnyen,de nem akartam a fájdalomnak átadni magam. Mikor végeztem,csendben a konyhában megittam egy pohár vizet. A szívem majd megállt mikor lépéseket hallottam. Anyu állt előttem karba tett kézzel. Most bajban vagyok. –gondoltam.
- Isabella,mégis mire készülsz? –a szeme a sötétben is szikrákat szórtak.
- Én csak lezuhanyoztam,mert fáztam és most kijöttem inni. –mondtam az igazságot. Anyu ugyanúgy maradt majd hosszas töprengés után felsóhajtott.
- Azt hittem,ki akarsz menni.. –mormolta anyu. Ezen elgondolkoztam,majd felnevettem.
- Miért akarnék éjszaka kimenni? –kérdeztem furcsállva.
- Felejtsd el. De ha szeretnél menni menjél,csak maradj a közelben és vidd a telefonodat. –közölte anyu. Én csak némán bólintottam,és kivettem a hűtőből egy adag mogyorós jégkrémet és egy kanalat. A szobámba menet hallottam ahogy rezeg a telefonom az ágyon. Felvettem.
- Alice. –szóltam bele fáradtan.
- Bella,aj mikor jössz már haza? –kérdezte Alice szomorúan. –Annyira hiányzol és Edward már meg van bolondulva.
- Mondtam,hogy a szülinapom után. –jelentettem ki. Hallottam ahogy Alice felny
ög.
- Igen tudom,de Bella nem tudnál hamarabb.. Már Tanya sincs itt és,és. Nekem is hiányzol Bella. –kínlódva felsóhajtottam.
- Nekem is hiányzol Alice. És ne hidd,hogy Edward nem. –a gombóc a torkomban ismét megtelepedett,a könnyek a szememet ostromolták. – De most gondolkoznom,kell.
- Jó Bella. De gondold át… ezt az egész dolgot és siess hazafelé. Szia. –elmormoltam egy
"sziát" és leraktam. A jégkrém,a másik kezemben volt és úgy döntöttem megeszem. A jégkrém lehűtötte a számat és eltüntette a gombócot a torkomból. Hirtelen jéghideg érzés fogott el a szívem körül. A jégkrémet letettem az asztalra,és elkezdtem sírni. Szívem szakadtából. Miért jöttem el Forksból? Miért nem beszéltem meg mindezt Edwarddal. De tudtam rá a választ. Egyszerű. Kiborultam,amiért Tanya megmondta az igazat,és én elhittem neki amit lehet,hogy nem kellett volna. Ilyen gondolatokkal merültem álomba. Reggel a nap simogatására keltem fel. Kinyitottam a szemem,és egyszerre zúdult rám minden információ. Hogy az életemnél is jobban szeretem Edwardot,hogy hiányzik a csókja az illata,és az egész Cullen család hiányzik,apu,az eső illata mielőtt leesne. És egyéb ilyen gondolatok. Már nem sírtam. Visszatartottam a könnyeimet és ez segített. Felkeltem megfogtam a jégkrémes dobozt ami,krémmé olvadt kivittem a konyhába azon belül a hűtőbe tettem. Anyu a kávéját kortyolta.
- Szia szívem. Kérsz kávét? –kérdezte.
- Haggyad majd megcsinálom magamnak. –mosolyogtam. Kiöntöttem egy bögrébe majd öntöttem rá tejet és egy kis cukrot is tettem bele. Leültem anyuval szemben az asztalhoz.
- Szóval.. –kezdte anyu,majd beleivott a kávéba. –mit szeretnél a 19 születésnapodra? –csillogott a szeme.
- Semmit. –válaszoltam automatikusan. Anyu furcsán elmosolyodott.
- Olyan nincs.. Akkor legalább tortát had vegyek neked.
- Jó akkor legyen torta. –egyeztem bele.
- Jut eszembe. Peter keresett. Azt mondta hívd fel. –bele ittam a kávéba amit majdnem kiköptem.
- Mit akart? –kérdeztem félve. Anyu szélesen elmosolyodott.
- Csak leakart vinni a partra fagyizni. –felelte egyszerűen.
- Ahh.. De előtte reggelizek. –felálltam előszedtem a müzlimet és gyorsan bekanalaztam. Anyu csak nézett. Remélem nem gondolja azt,hogy Peterrel randizom ami persze nem igaz. Legalábbis remélem,de ezt meg beszélem Peterrel. Berohantam a szobámba felkaptam a telefont és tárcsáztam Peter számát. Két csöngés után felvette.
- Szia Peter. –köszöntem bele.
- Hello Bella. Ráérsz? Csak fagyizni akartam veled. –mondta.
- Persze. Találkozzunk,a parton. Szia. –köszöntem el.
- Oké,szia. –majd lerakta. Úgy gondoltam,így megyek el. Anyu mosolyogva nézett rám.
- Izgatottnak tűnsz. –jegyezte meg. –Meg persze valahogy boldogabbnak tűnsz. – furán nézhettem rá,mert gyorsan belekortyolt a kávéjába. A kezét összekulcsolta és álla alá rakta.
- Nos,tényleg csak barátok vagytok? –tette fel a kérdést én pedig,felnevettem.
- Honnan veszel ilyeneket? –kérdeztem. –Mi csak barátok vagyunk és kész. Ezt Peter is tudja,és ha jól tudom van barátnője. –füllentettem,mielőtt anyu előáll még valamivel. Anyu elmosolyodott.
- Megkérdeztem tőle van-e barátnője.. –kezdte,és én rosszat sejtve leültem. –Azt mondta nincs,és a közeljövőben sem tervez ilyet.
- És ennek mi köze van hozzám? –kérdeztem. Anyu komolyan nézett rám.
- Ha lehet,vigyázz magadra és.. –megakadt de folytatta. –Ne bántsd meg Edwardot. –éreztem,hogy elfehéredem,mint egy hulla. A fogimat összeszorítottam.
- Jó. –ennyi telt tőlem. Felálltam és szobámba mentem. Miért csinálja ezt anyu? Már jól éreztem magam,legalábbis majdnem. Egy gondolat fogalmazódott meg bennem…

Oké hát ennyi lenne. Remélem valamennyire tetszik.  K
öszönöm,az előző fejezethez a kommenteket. És már nem kell sokáig várni,hogy Bella visszamenjen Forksba,ahol újabb fordulatok követik majd egymást... ;D

3 megjegyzés:

  1. :@
    Ha nem írtad volna a végére hogy majd újabb fordulatok jönnek, akkor megúsztam volna a mai nap nyugtató nélkül. :)) Áhh veszett ügy vagyok.
    Annyira király lett csajszi. Bár ezt a Peter gyereket eltüntetném, vagy felgyújtanám, és egyéb fájdalomnak kitenném.
    Nagyon jó lett, áá Imádtam. :)
    Siess! :P
    Pusz
    Flore

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nagyon jó lett a fejezet.
    Örülök, hogy Bella hamarosan vissza megy Forksba.
    De Petert nem bírom. :)
    Siess a következővel, már nagyon várom.
    =)

    VálaszTörlés
  3. Ja, és majdnem elfelejtettem. Nagyon szép lett az új fejléc ;)

    VálaszTörlés