2011. augusztus 15., hétfő

16.fejezet



Sziasztok! Itt is van a 16. fejezet. :) Remélem elnyeri tetszéseteket. Köszönöm,az előzőhöz a  4 db véleményt.  Több is jól esett volna.. :[ Na mindegy. Itt van 

Tanya fogta a két karom és az erdő felé száguldott. Nem tudtam mit csináljak. Edwardot fogalmam sincs hova vitette,én pedig nem futhattam el előle ugyanis hiába tennék már két lépést, bármikor kitörheti akár a nyakamat is. Észre sem vettem,hogy az erdő közepén állunk és egy kis ház állt ott. Tanya úgy engedte el a karomat,hogy közben eltántorított így hanyatt estem. Én pedig sírógörccsel küszködve felálltam és úgy gondoltam,jobb lesz ha hallgatok. Hirtelen Dianna jelent meg és mosollyal üdvözölte Tanyat.
- A lányt vidd be a házba. –jelentette ki Tanya. Dianna megragadta a karomat,én pedig nem ráztam le,mert akkor legrosszabb esetben kicsavarja a karomat. Óriási. Dianna lelökött egy székre és megkötözött.
- Úgysem tudnék elszökni. –jelentettem ki. Meglepett,hogy a hangom nem csuklott el. Dianna csak elvigyorodott.
- Ó,tudom én azt. De ez parancs volt. –majd megkötözte a kezeimet és a lábamat. Mikor Dianna kiment egy hangot hallottam,és azon nyomban megkönnyebbültem.
- Bella. –nyögte Edward.
- Edward,annyira sajnálom. –most már nem bírtam tovább,zokogtam a megkönnyebbüléstől,hogy Edward jól van.
- Jaj,ne sajnáld az én hibám. Hogyha hallgatta volna Alice-re…
- Ó,elnézést hogy megzavarom ezt az idilli jelenetet,de elbeszélgetnék Bellával.
- Hozzá ne merj érni! –ordította Edward. Tanya gonoszan elvigyorodott,és megsimította az arcomat,engem pedig a hideg rázott. Edward szeme szikrákat szór,és szabadulni akart de valamiért nem tudott,pedig nem volt megkötve. Mintha… mintha valami burok féleség vette volna körül. Az adrenalin csak úgy száguldott az ereimben ahogy Tanya kikötötte a kezeimet és a lábaimat. Megfogott,és kiráncigált.
- Nos,mit csináljak veled? –járkált föl-alá gondolkodást tettetve.
- Hát,szerintem engedj el vagy ölj meg. –mondtam bátran. Tudtam,hogy nem ölne meg,ahhoz túlságosan szereti Edwardot.
- Ez jó ötlet,de az a helyzet,hogy nem akarlak megölni. –meglepett a kijelentése. –Úgy tudom,hogy Edward nem szeretné,hogy vámpír legyél. –ahogy ezt mondta meghűlt bennem a vér. Nem,nem az nem lehet. Edward fog átváltoztatni. Csak ne Tanya. Nem akarom,hogy az ő mérge égesse az ereimet. Tanya látta az arcomon a rémületet,így elmosolyodott. A magabiztosságom azonnal elszállt.
- Egy kissé rémült vagy. –jegyezte meg. Még hogy rémült? Simán meg is ölhetne…
- Azt hiszem… ez nem lenne jó ötlet. –nyögtem.
- Ó nem?
- Tanya. Ha hozzáérsz….! –Edward nem fejezte be a fenyegetést,de Tanya csak mosolygott. Nem tudtam mit csináljak. Fussak vagy haljak meg? Egy hang megszólalt bennem,hogy futni kéne. A lábamat arrébb raktam. Tanya arany szeme viszont rögtön felém rebbent. És egyébként is,Dianna bármikor megállíthat ha Tanya nem is. Elfogadtam a tényt miszerint,nincs menekvés. Meghalok. A kezemet magam köré fontam,hogy ne fázzak. Legalább egy pulcsit hozott volna nekem,vagy valami inni valót. Remek.
- Szóval visszatérek az eredeti tervre. Szerintem átváltoztatlak,de lehet,hogy csak megharaplak,viszont nem változol át. –a lábam remegni kezdett.
- Ne!Kérlek! Engedj el és esküszöm,soha többé nem látsz engem Forks közelében. –könyörögtem. Tanya megrázta a fejét.
- Arról szó sem lehet. Azt akarom,hogy lássa Edward,hogyan veszít el téged. –megremegtem.
- De nem teheted ki ekkora szenvedésnek. Hiszen szereted. –hitetlenkedtem. Tanya,bólintott.
- Igen szeretem,de ő téged szeret és te csak útban vagy. . . –Tanya felém lépett egy lépést.
- Kérlek. –könyörögtem. –Ne változtass át. –Edward felordított,én pedig félve a ház felé pillantottam. – Ne tedd ezt Edwarddal. –Tanya szeme szomorúan megvillant.
- Pont rá gondolok.. –ordította. – Te csak útban vagy neki,nem lehetsz vele. És jobb ha nem provokálsz ki Bella. –a nevemet gúnyosan ejtette.
- Eszemben sincs.. –dadogtam. Tanya kivillantotta éles fogait én pedig hátráltam,majd egy hangot hallottam.
- Nem ajánlom. – a szívem egyre gyorsabban vert,ahogy Tanya előre fordult és szembe fordult a vámpírral.

Komikat, kérek. Köszönöm. ;] 

2 megjegyzés:

  1. Hát rövid, de lényegre törő. :) Tanya egy perszóna és most mégjobban utálom. :P
    Milyen vámpír??? Mi a manónak kell a függővég?!?! Áh... Remélem sietsz a következő fejezettel, mert ez kegyetlen húzás volt. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet :D
    Tanyat gyűlölöm, egy hülye ribanc. De ki az a vámpír? Jól kicsesztél velünk a függővég miatt :D
    Már nagyon várom a következő fejezetet, sejtésem sincs mik lesznek még itt.
    Hamar hozd!
    Puszi ^^

    VálaszTörlés